“…Ovaj umetnički rad trebalo je da demonstrira kako se, putem medijskih manipulacija, na koje ukazuju kvanitativna merila analize sadržaja domaćih medija, jedno ideološko pitanje, vezano za antikapitalistički umetnički angažman, tj. subverzivnu intervenciju u materijalnom svetu, može interpretirati u sasvim različitom ključu, i vice versa. Moguće je, dakle, da se isto delo medijskim putem transformiše u problematiku s prevashodno nacionalnom konotacijom (pitanje priznavanja nezavisnosti Kosova), te aktivizma preusmerenog u tom pravcu. Kontroverze ovog rada ne sastoje se, pri tom, samo u različitim interpretativnim verzijama ovakvog i njemu sličnih poduhvata, kao ni u njegovim nesumnjivim etičkim, političkim ili umetnički problematičnim značenjskim slojevima, već su one pre praktična ekspertiza jedne nemogućnosti, koja ukazuje na to da je revolucionarna delatnost danas zasnovana na pokušajima pojedinaca da, svojim aktivizmom koji koristi kako sredstva terora, tako i mas-medije, kompenziju ovu prazninu…”
Dr.Divna Vuksanović, Mediji i revolucija, iz “Zbornik radova FDU”, 2008.)